רוגוזין 4 אשדוד08-910-3080info@ocean-it.co.ilא - ה 09:00 - 18:00

בניית חנות וירטואלית

מספר המוכרים שלך מוגבל, והחנות צריכה להיות פתוחה, מיקום, מיסים, ניקיון ועוד ועוד… באינטרנט זה לא יותר קל אבל בהחלט הרבה יותר פשוט עבורך, בעיקר בגלל שאנחנו יכולים לקחת ממך נטל עצום ולהשאיר לך להתנהל מול לוגיסטיקה ולקוחות בלבד (וגם בזה יש לנו איך לעזור).

 

ריבוי פלטפורמות

אתה רוצה שאנשים יהנו ויוכלו להיכנס לחנות שלך, אם יש בעיית נגישות אתה תטפל בה באופן מידי, כך נעשה עבורך באינטרנט. היום אנשים נגישים לאינטרנט מהטלפון הנייד והטאבלטים. המשמעות של בניית אתר ללא תמיכה במכשירים הללו הינה לחסום את הכניסה לעסק לכ- 30% מהלקוחות הפוטנציאלים והמספר הזה עולה. לבנות אתר אינטרנט ללא תמיכה בריבוי פלטפורמות הינה ההגדרה של ללכת נגד הזרם. 

 

אנחנו שים דגש על יצירת חוויית גלישה מיוחדת

יצירת רגשות אצל הלקוחות שלנו יעזרו לנו לשפר בצורה משמעותית את יכולות המכירה שלנו. מוכר שיודע "לפתות" את רגשות הלקוח מוכר בקלות. היות והאתר שלך הוא חנות אנחנו חייבים "ללמד" אותו למכור עם רגש ולשם כך אנחנו צרכים ליצור חווית גלישה.

כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לספק חוויית גלישה חסרת תקדים, התאמת אינטרקטיביות האתר לתדמית מספקת אפשרויות אין סופיות ליצרת חוויות גלישה עשירות. תהליכים באתר יכולים להיות מובאים ללקוח בצורה שמתאימה לתחושות שהוא מקבל בתוך החנות, בחירת מוצרים יכולה להתבצע על ידי "יועצים" או "מוכרים" וירטואלים.

מעבר בזק על היסטורית בניית אתרי אינטרנט

 

תהליך הקמת החנות הוירטואלית

מתודולוגית הקמת אתר

 

 השלבים בהרחבה:

1. אפיון חנות הוירטואלית

מחקר
אנחנו נלמד את הפעילות והשוק שלכם, נגלה מה עשיתם ועובד. נחקור את האתר שלכם ושל המתחרים, נלמד מה המשתמשים שלכם מחפשים, ולמה הם מצפים, איך מתבצע תהליך המכירה, נבדוק אילו כלים קיימים ואילו צריך לפתח. ננתח מהם ההיתרונות, החסרונות, החוזקות והחולשות שלכם וכיצד אפשר למנף אותן לאידיאל.

הגדרת מטרות ותהליכים באתר
לאחר שהבנו את הצרכים שלכם ניצור מתווה של מטרות האתר, שיכלול בתוכו את התהליכים שהגולש צריך לעבור על מנת למלא את המטרה שלשמה הוא נכנס לאתר. המטרה הראשית סביר להניח שתיהיה מכירת מוצר אך זה לא יספיק, אנחנו צרכים להציב מטרות בינם על מנת שהחנות תעבוד טוב. בשלב זה אנחנו ניצור מפת אתר שכוללת את העמודים שיופיעו באתר וההיכרכיה שלהם.

אפיון ממשקים וחווית משתמש
על בסיס המטרות, תהליכי הגלישה ומפת האתר, אנחנו יכולים להתחיל לצייר את עמודי האתר, לתת להם אופי ולהגדיר באופן מדוייק מה יהיה בכל אחד מהם. בנוסף נציין על הממשקים מהן הרגשות שאנחנו רוצים לפתח אצל הגולשים ובכך ניצור חווית משתמש.

2. עיצוב 

בשלב זה אנחנו יוצרים עיצוב לממשקי המשתמש שלנו, על למנת לעשות זאת אנחנו מאחדים את אפיון ממשקי המשתמש, דרישות חווית הלקוח, התדמית הקיימת שלכם, ומעצבים עמוד אחר עמוד על מנת לקבל תמונה סטטית של כל העמודים או התבניות שבאתר. כבר בשלב זה תוכל לראות כיצד יראה האתר שלכם.

3. פיתוח 

העיצוב כשלעצמו על אף שמכיל את מרבית עמודי האתר, הינו סטאטי ולא ניתן לגלישה. כאן המתכנתים שלנו עושים את הקסם שלהם, הם לוקחים את העיצוב, מפרקים אותו לגורמים, מכניסים לכל גורם את חיים ומחברים מחדש. התמונה שמקבלים בסיום השלב הזה מדהימה, כל הנקודות שהועלו על הנייר מקבלות חיים וניתנות לשימוש.

4. השקה

מייד לאחר הפיתוח מתחילה עבודה חשובה לא פחות, חשוב לנו מאד שהאתר שתקבל מאיתנו יעבוד! באגים הם דבר שכיח בתכנות ולכן המטרה שלנו בשלב זה היא לנקות אותם לגמרי. בסיום השלב יהיה לחברה שלך אתר תקין ומוצלח שממתין לאישור על מנת לעלות לאוויר ולהתחיל לשרת את לקוחותיך.

 

5. שיווק

האינטרנט הפך להיות החזית החדשה של החנות שלך, אתר האינטרנט החדש דורש תחזוקה, עדכונים, קידום ודחיפה. שלב זה הוא אינסופי וכולל בתוכו מגוון רחב של שירותים שרצוי להשתמש בהם כגון: קידום אתרים בגוגל ובפייסבוק, אנליטיקה של האתר ועוד.

אתה מוזמן ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף

תפריט